http://lleding.blogg.se/

Varför jag valt Blogg.se

Publicerad 2013-11-15 10:51:00 i Allmänt,

Anledningen till att jag valde blogg.se som bloggportal var att jag använt av den i tidigare kurser och varit nöjd. Det är lätt att posta inlägg både från datorn och mobil. Jag har märkt att många använder sig av wordpress men det var något jag valde bort med en gång. Anledningen till att jag inte är speciellt förtjust i wordpress beror främst på att vi använde oss utav det under webdesign och IKT kursen. Bloggen krånglade mycket och den url som jag lämnade in på disco fungerade inte då det var dags för examinatorn att ta sig en titt och betygsätta mitt arbete. Detta resulterade i att jag fick betyget betydligt senare än alla andra. Några veckor efter att jag fått betyget gick bloggen också upp i rök. Då jag inte vill riskera att det skall hända igen så använder jag mig numera av blogg.se. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela